Home Reviews
 

Reviews

Hoe klanten ons beoordelen

Hoe u wordt geholpen en hoe u onze service ervaart is belangrijk voor ons. Daarom vragen wij onze klanten na aanschaf of onderhoud van een auto om ons een beoordeling te geven. Deze beoordelingen worden verzameld via een onafhankelijk reviewsysteem en zijn ook te lezen op klantenvertellen.nl

Wij zijn trots op deze cijfers en dragen grote zorg aan een succesvolle en prettige klantervaring.


8,9
3701 reviews
9,3
service
9,3
deskundigheid
98.0%
beveelt ons aan
8,7
prijs-kwaliteit
 

De meest recente reviews van Boerhof Groningen

Anita van Huis (Wehe den Hoorn)

20-01-2021
Ik kwam in week 51 omdat beide sleutels niet naar behoren werkte. Er is toen gelijk gekeken en de conclusie was dat 1 sleutel helemaal niet meer werkte, en de andere opnieuw moest worden aangemeld / gekoppeld met de auto. Ik kon hier een afspraak voor maken op 30 december. Op 30 december zijn ze een uur bezig geweest en kwamen ze tot de conclusie dat het toch langer zou gaan duren en het onzeker bleef of ze die ene sleutel wel weer werkzaam konden krijgen. Toen is er in overleg een offerte gemaakt voor een nieuwe sleutel en het inlezen daarvan. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 6 januari. Ik heb op 6 januari de auto gebracht om half 9 en om kwart voor 5 werd ik gebeld. Het probleemland niet verholpen want beide sleutels gaven problemen. ? Dit wisten we in week 51 al.... Ik zei dat er een nieuwe sleutel was besteld en dat ik akkoord was gegaan met een offerte, ik neem aan dat die dan aan mijn kenteken wordt gekoppeld in jullie systeem. Al met al is de auto blijven staan, kon ik met openbaar vervoer huiswaarts en was de auto de volgende klaar. Het zijn geen grote problemen maar ik begrijp gewoon niet dat er nergens een notitie wordt gemaakt van wat er de voorgaande keren is geconstateerd. Nu lijkt het alsof jullie bij de derde afspraak geen steek verder zijn als bij de eerste afspraak. Iets met goed lezen of communicatie...
Aanbeveling
Ja
Service
5
Deskundigheid
5
Prijskwaliteit
5
Gemiddelde
4

Ferry (Groningen)

20-01-2021
Ik ben in alle opzichten tevreden, maar d laatste keer vond ik de prijs voor de onderhoudsbeurt aan de hoge kant (relatief hoger dan anders, in vergelijking tot de tijd die de auto bij de garage was).
Aanbeveling
Ja
Service
9
Deskundigheid
9
Prijskwaliteit
6
Gemiddelde
8


De meest recente reviews van Boerhof Sappemeer

Frank (Veelerveen)

20-01-2021
Het filmpje wat je opgestuurd krijgt over je auto, gewoon geweldig. je kunt dan meekijken naar de onderdelen van je auto die eventueel vervangen moeten worden
Aanbeveling
Ja
Service
10
Deskundigheid
10
Prijskwaliteit
10
Gemiddelde
10

luit ottema (Muntendam)

20-01-2021
Ik kwam voor uitwisselen zomer - naar winterbanden Tussentijds een telefoontje dat binnenkort de remschijven van achterwielen aan vervanging toe waren Voor winterbeurt waren mijn ruitenwisser voor ook voor vervanging aangemerkt. Bij afhalen rekening betaald Rij weg en krijg een storing in display met tekst batterij sleutel vervangen. Is vervangen + tevens batterij voor reserve sleutel Alle 2 als service uitgevoerd. Top
Aanbeveling
Ja
Service
9
Deskundigheid
9
Prijskwaliteit
8
Gemiddelde
9
Reactie
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring met ons. We denken ook graag mee met onze klanten. Tot een volgende keer!


De meest recente reviews van Smidts Roden

Joop (Roden)

19-01-2021
Auto gehaald en gebracht en er is gedaan wat gedaan moest worden! Top!
Aanbeveling
Ja
Service
10
Deskundigheid
10
Prijskwaliteit
9
Gemiddelde
10

jacob vorenholt (Roden)

18-01-2021
de communicatie tijdens de grote beurt dat de banden bijna af waren heeft geresulteerd in een snelle procedure waarbij dezelfde dag de banden zijn vervangen en ik geen extra dag terug hoef te komen.
Aanbeveling
Ja
Service
8
Deskundigheid
8
Prijskwaliteit
8
Gemiddelde
8


De meest recente reviews van Smidts Tolbert

Herman (Leek)

20-01-2021
Prima bedrijf
Aanbeveling
Ja
Service
10
Deskundigheid
10
Prijskwaliteit
10
Gemiddelde
10

Erwin (Oudehaske)

18-01-2021
Voor periodiek onderhoud, langs geweest. auto geeft al een tijd aan dat er naar updates gezocht moet worden. Via Ford begrepen, dat dit wel even kan duren soms. Daarom aangegeven bij het onderhoud, of die de updates willen toepassen. gezien ik meerdere meldingen krijg hiervan. Via mijn vorige garage, ben ik gewend dat de auto vaak gewassen werd als service, dit is hier niet het geval. Niet onbelangrijk, dit is mijn 1e ervaring met dit bedrijf.
Aanbeveling
Ja
Service
6
Deskundigheid
8
Gemiddelde
7
Reactie
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw eerste bezoek aan ons niet naar volle tevredenheid was. We zien in uw beoordeling ook dat u ons niet aanbeveelt. Helaas was de software tijdelijk niet beschikbaar om de update uit te voeren. We hebben aangeboden dit een ander moment te doen, maar dit hoefde van u niet, dit kon de volgende keer wel. Onze excuses dat de auto niet gewassen was, dit zijn we vergeten doordat de auto al ingepland stond om terug gebracht te worden bij uw werk. In deze tijd hebben we het druk met onze haal- en brengservice. We hebben dit intern besproken om er op toe te zien dat dit niet weer gebeurt. Graag tot een volgende keer.

 
3
 
sluiten